Ojojojoj!!

Sitter och klurar.
Har nu "fått" nya Facebook, vilket var ett rörigt kapitel!!

Men jag tror att jag börjar få knas på det..

Annars händer det inte mycket i mitt liv.
Har en vecka kvar med gips.

Väntar på kallelse till återbesök till läkaren.
Har planerat att börja jobba 22/2, vilket jag ser fram emot!!

Igår var det tripp till IKEA.
Nya kuddar stod på inköpslistan.
Och det var välbehövligt.
Har sovit som en klubbad säl inatt på nya kudden.....


Jag har hästabstinens så det är inte klokt!
Men snart , SNART kan jag bege mig ut på islänningarna igen!
Sedan kan det vara läge att jaga mer häst att rida.

Ganska sugen på att rida nån häst med lite mera action i.
Men vi får se!

Jag tar en dag i taget och hoppas att det kommer bli bra med foten!
Det är mitt prio 1.


Men nu, dags för lite kaffe tror jag.

Kommentarer
Postat av: ia torarp

verkar ju som det går bra för dej med gips också!!!!

du kommer snart att skutta runt likt en duracellkanin om jag känner dej rätt!!!

2010-02-09 @ 16:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0