Sudda, sudda!!

Nu har jag gjort ännu en rensning i vänlistan på facebook.
Jag har tagit beslut och rensat bort folk som jag märkt inte har nnågot verkligt intresse att faktiskt ha mig som vän.
Jag är inget utfyllnadsmateriel, men är det så att de bortrensade faktiskt VILL ha mig  som vän, ja se då är det bara att skicka en ny vänförfrågan så vet jag att de bryr sig.


Jag har tagit denna rensning i etapper.
Och jag är snart klar.

Jag har tagit ett ytterst vuxet beslut att inte låta mig trampas på.
Att inte låta mig utnyttjas.

Jag anser att om man vill ha vänner får man vara en.

Vill bara göra detta statement och ge en snabb förklaring.

Jag önskar er en trevlig tisdag!

Och jag klurar fortfarande på det kommande faktainlägget som jag har fått önskemål om!!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Du gör helt rätt i att vara selektiv och välja dina vänner. De som suger energi och inte ger tillbaka är inte något för dig. Väntar med spänd förväntan p faktainlägget (om det var det du syftade på vill säga) hihi

2010-02-02 @ 15:48:05
Postat av: ia torarp

japps, skulle behöva göra lite ändringar själv.....

men... när ska jag hinna?????



alltid bra att rensa lite i livet med jämna mellanrum, så de förstår (förhoppningsvis!) att det krävs jobb från bägge hållen om man ska bli bevaren som vän...

2010-02-03 @ 16:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0