Tuttbekymmer...

Läste att till våren är det SMÅ tuttar som gäller..


Ehhhhh..

Kan man ändra det efter modet menar dom??? 8
Man skulle liksom ha en luftventil för att dra i och släppa ur luft ur tuttarna efter vad man känner för!!! 8 19
Fan vad smart!!!


Nä, jag ska ut och springa nu, så nu måste jag släppa ur lite tutt-luft!!


Åhhhhhhhhhhhh!!!! Ut på krogen ikväll, fram med pumpen och pumpa upp tuttarna till DD-kupa !!! Wohoo!!!!

Men man ska nog inte lägga sig på mage på spikmatta med luft-tuttar...
Pfffffffffffffffftt............

Shit punka på tutten!!!
Fram med lagningssatsen...

Silvertejp??

Kommentarer
Postat av: Camilla

Då är ju jag modern!!!!! =)

2010-02-11 @ 15:46:41
Postat av: Åse

Vilken affärsidé! Hahahaha du är rolig du

2010-02-11 @ 19:41:23
Postat av: Åse

Vilken affärsidé! Hahahaha du är rolig du

2010-02-11 @ 19:41:39
Postat av: ia torarp

varje gång jag läser detta inlägg brister jag ut i tokskratt:):):)

Du är allt för härlig Mie, kanske på tiden att börja tänka på att skriva en bok eller nåt??:)

men, men tuttbekymmret är ju jobbigt att lösa:(

2010-02-15 @ 06:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0