Succe??

Ja, man kan ju hoppas i alla fall!!
Jag har påbörjat projekt Hemsida om samhället Bunn.
Jag som aldrig gett mig på sådana saker innan!!!
Jisses, livsfarliga saker!!


Men jag googlade.
Det är sånt jag gillar att göra, för man kan hitta allt möjligt smått och gott och stort och användbart, mindre användbart och framför allt kan man hitta allt man inte visste att man behövde!!


Hur som helst.
Jag hittade ett ställe där man kan testa att ha hemsida gratis i 30 dagar. Sedan får man bestämma sig huruvida man vill ha kvar hemsidan där eller ej.

Så jag satte igång.
Utan att egentligen veta hur jag ville ha resultatet!
Men det är ju lite det som är det fina i kråksången, att man pusslar runt med allt och testar sig fram!!

Det finns ju egentligen inga gränser för designen och färgerna, och det är spännande!!

Men jag börjar i väldigt liten skala för att testa.

Jag var ute med hundarna på en promenad nyss och blev stoppad av en Bunnbo som hade varit inne och tittat på sidan, och hon var alldeles lyrisk över att någon tagit tag i detta!!!


Kul med feedback!!!
Och framför allt är det väldigt roligt när man får positiv respons på en sådan sak!!


Men nu ska jag ta tag i att göra lite nytta i mitt hem...


Ha en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

hahha.... Mie du måste ha en väldans lite att göra, en kul sak ifs. men vilket tidsöde:):):):)

Roligt att någon sett vad du hade gjort, alltid bra för de kan ju lägga till saker som man aldrig annars hade fått reda på även om man har bott på stället för evigt:)

2010-01-15 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0