Vampire Diaries

Då jag har sett alla säsonger av CSI Las Vegas, Miami och New York som man kan få tag i, så var det nu idétorka på vad jag ska fördriva min tid med.
Jag sitter här strandad i soffan och det är ju inte så mycket att se på tv..

Men så läste jag nånstans på Facebook att en bekanting där skulle se Vampire Diaries.

Nyfiken blev jag och plockade hem ett avsnitt för att se.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det eller inte.

Jag är ju ett fan av Twilight.
Fastnade ju i böckerna och gillade verkligen filmerna.

Men Vampire Diaries känns lite som ett tappert försök till liknande Twilight.
Ganska ok, men ändå inte.
Så jag får väl se nåt avsnitt till....

Men sen vete sjutton vad jag ska hitta på.

Jag gillade ju Royal Pains som gick på tv3.
4400 gillade jag den första säsongen...
Heroes likaså.
Lost gillade jag första säsongen..

Jag är lite grinig vad gäller tvserier...

Men jag kanske ska ge mig på Navy CIS??

Eller Criminal Minds som går/gick på kanal 5??


Jag ska klura lite...


Har ju en ny bok också ...
Den 5:e boken i Vargbröderserien.

Men nu:
En kopp kaffe till..

Ha en trevlig onsdag!!


Kommentarer
Postat av: ia torarp

skönt att se att du har fullt upp:)

kanske kikar förbi på fredag:)

2010-01-27 @ 09:10:00
Postat av: Tanten

Tror jag har fått med mig SAMTLIGA avsnitt av Navy CIS genom åren, kan VARMT rekomenderas!!! Hinner vi inte se ett avsnitt, då bandar vi det och myser tillsammans i soffan under helgen när vi tittar på det. Dock vinner nog serien på att man tittar på några avsnitt och liksom "lär känna" de olika filurerna, då fattar man snart hur otroligt duktiga de har varit när de valde de olika skådespelarna!

Han som spelar Tony har en liknande bakgrund som rollfiguren, Gibbs har jobbat för marinen, Abby har pluggat rättsmedicin osv.

Hoppas du får tiden att gå lite snabbare, lycka till!!

KRAM från Marit.

2010-01-28 @ 03:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0