Att räcka till??

Hur gör man egentligen för att räcka till?
Att kunna göra allt som man förväntas göra.

Som man tror att andra förväntar sig av en?

Eller är det så att vi bygger upp förväntningar på oss som vi tror att andra tycker?

Hrmmm..
Är det så att jag inte räcker till?
Eller är det bara mina egna krav på mig själv som sätter mina begränsningar?

Jag tror att i mitt fall är det prestationsångest som bromsar mig.

Vad jag tror att folk runt mig tycker att jag skulle göra.
Eller inte göra?

Hur som helst så är det inte roligt när man bygger upp dessa krav på sig själv.


Jag har börjat fundera på allvar hur sjutton jag ska göra för att vända detta.

Jag måste nog börja med sömnen...
Typ nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0