Röd som tomaten??

Det har verkligen varit underbart väder ute!!
Ända tills idag.
Vilket var lite tur eftersom jag behöver vila mitt stackars skinn...

Igår var jag i Taberg för att vara sjukvårdsfunktionär på en hopptävling.
Det var lite halvmulet när vi åkte hemifrån jag och sonen...

Hrmmm..

Det ändrade sig till stekande sol kan jag meddela!!!
På hemvägen var det så till att hoppa in på Ica Maxi för att inhandla after sun lotion....

Sonens armar är röda vill jag lova...

Så att det är lite halvtaskigt väder idag är bara bra!!!
Nu ska jag ta mig en sväng till Rakethästen för att jobba med henne, sen ska jag hem och byta om och fara till jobbet.

Men jag önskar er alla en kanonbra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0