Dagen efter... G Ä S P....

Söndag....
Vasaloppet pågår och jag följer med lite slött med en kopp kaffe....

Igår var det byafest och det var riktigt trevligt!!
Att återse lite vänner som man inte träffar så ofta då de bor på annan ort, det var roligt!!

Vi började lite förfest hemma hos familjen Thizell och det var mycket skratt!!
Familjen Guander halverades på partajet pga misstänkt magsjuka, så idag håller jag tummarna att frun mår hundra procent bättre!!

Det är lite segt idag, men överkomligt!!
*gäspa*

Promenaden hem inatt var sval...
-14 grader...

Så, vad bär då denna dagen med sig?

Jag fortsätter att titta lite på vasaloppet med en tacksamhet att jag inte behöver .....Hahaha!!!
Men jag tror att jag ska göra ett tappert försök till att sy gardiner idag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0