Gäääääääääsp....

Seg dag...
Gäspar så jag tror jag gäspar käkarna ur led snart...

Helgen har varit avslappnad och skön.
Inga måsten...

Men så vaknade vi aptidigt både lördag och söndag.
Kl 7...
Det är tidigt....

Nu blir det en ny arbetsvecka igen, och jag ser fram emot det!!

På tisdag är det dags att lämna in katterna för kastrering.
Sen kan man blrja släppa ut dem!!
Det lär väl bli nervöst av bara fasen, men jag tror att det kommer att gå bra!!

Funderar massor gör jag.
KOnstaterar att vi har en hel del riktigt trevliga människor i bekantskapskretsen, och det är kul!!!

I fredags kväll var vi till Drefseryd till vänner och åt gott, drack gott och skrattade som fasen!!!

Det är så skönt med avslappnade människor där man inte behöver få prestationsångest!!
Men nu är det dags för ett allvarligt samtal med kudden.. Jag vet att klockan är tidigt, men jag är så himla trött.......
God  natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0