Nu är det helg igen!!

Torsdagen är snart till ända även denna vecka.
Jag har varit igång med jobb i 2 veckor och tiden känns som att den flyger fram!

Idag har jag varit hos tandhygienisten.
En elak tant.
Typ.
Måste det ju vara då hon arbetar med att gräva i käften på folk dagarna i ända?

Fy sjutton..
Inte nog med att det är SYNNERLIGEN oskönt att besöka henne, det kostar dessutom en jädra massa pengar!!

Nåväl, efter att hag spenderat lite pengar hos tandhygienisten som glatt tog emot mina surt förvärvade slantar, så ansåg jag att jag hade gjort mig väl förtjänt av att inhandla lite tyg för att sy gardiner!!

Hittade en hel del snyggt och det blir nya gardiner i sovrummet, ungarnas rum och i köket!!

Nu ska jag bara finna tiden att sy dem på!!

Knatade även in till gymmet som ligger granne med tygaffären och kollade priser då det är dags att ta tag i barbamammakroppen för att transformera den till nåt av modell lite fastare än Jello......

Känner mig inspirerad, men vill även vänta lite tills Mr sjukgymnast fått säga sin åsikt..
Måste ju få lite välsignelse av honom till träning..

Men nu är det dags att gå upp och lägga sig...


Ha en trevlig fredag!!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Härligt att du är på banan och känner sån energi =). Hurra för dig! Den här barbamamman har spårat skidspår runt åkern idag. Var skare så det gick riktigt bra att kava runt några varv. Att det var vindstilla (ja du läste rätt det kan vara det på östgötaslätta) och strålande solsken bidrog till hög njutfaktor. Nu rödvin. Ha en riktigt skön fredag. Kram

2010-03-05 @ 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0