Underbara vår!!!

Våren väntar runt knuten.

Snön töar så sakteliga.
Det drippar och droppar så man blir  fasen kissnödig ju!!!


Snön blir till is som i och för sig är fullkomligt livsfarligt, men det är ju också ett tecken på att våren kommer!!
Nu blir det inget ridande på ett litet tag. Inte förräns det är någorlunda isfritt....


Har varit och fotat islandshästarna  och det var en intressant upplevelse!!Hahaha!!!


Fota hästar mitt i maten!!
Och dessa små väna varelser som är som Skalman med hans mat och sovklocka!!!

Störa mitt i maten!!
Hemska människa!!!


Hahaha!!

Men de fastnade på kort och jag ska snart sätta mig ner med dem och gå igenom och se vad det blev!!


Men nu ska jag väl fortsätta att försöka skrämma ordning i mitt hus!!!


Tjohopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0