Städtorsdag...

Städat.
I telefonen.

Det var välbehövligt.
Då jag köpte min Sony Ericsson AINO så medföljde ett provabonnemang på Play Now.
Men då prövotiden var över så skulle det kosta 99 kr/månad och det hade jag inte lust att betala.
Men det var inte helt enkelt att radera alla dessa 700 album( Ej hela album, bara delar av dem).


Kopplade ihop datorn med mobilen och satte igång.
Det tog tid!

Efter massa strul lyckades jag dock, och nu är det raderat ur telefonen!
Ny ljudbok är parkerad i mobilen nu.
Anna Jansson; "Drömmen förde dig vilse".

Spännande!

Så mycket jag skulle behöva göra, men det skiter jag i idag!!
Ska strax fara in till stan för jobb.

Men först en välbehövlig dusch..
Kom precis hem från en promenad med hundarna på strax över 5 km.

Det har inte blivit så mycket promenerande den här veckan, men jag får ta igen det..

Ha en bra dag, för det tänker jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0