Tisdag igen...

Ledig dag och har varit en vända till Willys för påfyllning av kylskåp och skafferi..
Tvättar...
Städ ligger på planeringen, men FÖRST ska jag samla ihop mig och fara till Rakethästen!!
Idag står det ridning på schemat!

Igår longerade jag henne i paddocken och hon var verkligen superduktig!!!
Jobbar ordentligt och slår nästan knut på sig själv i sin önskan att vara sin matte till lags!!!

Ringa till hovslagaren står också på agendan idag.
Raketen är hovöm...
I skogen går det kanon!!
Och i paddocken funkar det bra eftersom det är flis där (SUVERÄNT!!!! Fryser inte på vintern heller!!), men på grusvägarna är det inte roligt för henne!!!


Hoppas att han kan komma snart!!

Nej, dags att ta tag i den d'r dammsugningen som jag skjutit på halva dan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0