Nu är det dags!

Nu har jag bestämt mej!
Nu ska jag göra ett allvarligt försök att sluta röka!

Har köpt en dosa snus om det skulle bli för jävligt..
Men det är ganska konstigt egentligen.... Bara för att jag bestämt mej för att sluta röka så kretsar allt kring rökning??

Hänger jag upp mej?
Har inte sagt  nåt till vare sej maken eller barnen..
Jag ska göra ett ordentligt försök..
Skulle jag inte lyckas, då behöver jag bara skämmas för mej själv...Typ.....


Men självklart ska jag verkligen försöka!


En annan sal jag funderar på  är detta med rökstopp och viktuppgång.

Är det så att man går upp i vikt per automatik bara för att man slutar röka?

I så fall kommer jag säkert att börja röka igen....
Jag vill ju inte gå upp i vikt mer!
Det räcker liksom med de "trivselkilon" som redan finns på min kropp....

Men det är klart, det hänger ju på mej också..

Det gäller ju att inte stoppa i sej en massa....
Nä, jag hoppas verkligen att det kommer funka bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0