Stilla undran...

Hur kommer det sej att man blir förvånad när man blir sviken?
Hur kommer det sej att man säger; Det trodde jag inte om den personen?

Hur kommer det sej att man fortsätter att vara naiv och blåögd?
Fortsätter att tro gott om allt och alla??

Jag gör det .. Fortsätter alltså...

För jag vill inte vara en misstänksam och bitter person..
Världen är full av bitterfittor, och jag VÄGRAR bli en av dom!!

Så jag går upp.
Möter världen med ett leende, och välkomnar världen!

Godmorgon!
Välkommen in i mitt liv!

Solen skiner ju!

Och den kommer att fortsätta skina!

Kommentarer
Postat av: Maggie

Otroligt vackert skrivet! Precis så tycker jag med!

2007-10-24 @ 18:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0