Lite positivt!!

Solen skiner, och jag tänker göra mej av med en massa negativa vibbar runt om kring mej!!

Jag har lämnat, och träder in i en ny tid.
EN tid av kärlek, gemenskap och glada underbara viktiga  RIKTIGA vänner!!

Alla ni som finns i min närhet som snackar skit, sprider dynga och är allmänt äckliga...Ni kan dra åt helvete!
Fast samtidigt så tycker jag synd om er.Era små patetiska stackare som inte verkar ha nåt liv, utan livnär er på att sprida dynga om andra.

I era förvridna små hjärnor kanske ni betyder nåt, men ICKE i mitt liv!!
Jag hoppas att ni så småningom finner er väg ilivet.En väg fylld av kärlek och ömhet.

Nä, nu minsann... Dags för lite annat i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0