Söndag...

Regnar ute... Rått och ganska kallt...
Dags för nåt sånt där klassträfftjosanhoppsan för sonens klass..
Vad jag känner för såna grejer när ryggen strejkar och det regnar.... NOT!!

Val av klassföräldrar... Jag har ingen lust med sånt!
Har för det första inte tid med tanke på husrenovering och mitt jobb...
Sen om andra grejar det, det skiter jag i, men jag har ett smärre helvete att hålla reda på min vardag i vanliga fall!!

Har svårt att hålla reda på alla grejer som dyker upp, som möten, friluftsdagar, andra kläder pga utedagar i skolan, annan dagmamma en viss dag, stängt pga utbildning...Tandläkarbesök, läkarbesök, gympakläder, handduk, plastpåse, matsäck, sluta tidigt, bli sen, möten på jobbet.....



*vrålar rakt ut i frustration*

Ge mej en GIGANTISK whiteboard, eller en sekreterare som kan hjälpa till att hålla reda på allt.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0