Hur mycket ska man tåla??

Idag på morgonen var jag tvungen att ringa vårdcentralen, då mina vader svullnat som sjutton sista dagarna...
Igår kväll såg jag ut som gamla Svea 97 år utan stödstrumpor!!!

Ont gjorde det också!!
Hur som helst, jag ringde vårdcentralen, och hamnade sålunda i en telefonkö.

I 40 (!!) minuter fick jag , med jämna mellanrum, höra på     "det är fortfarande samtal före, men vi besvarar ditt samtal så fort vi kan".....


40 minuter.....


Jag kände irritationen stiga, varför jag var SUR SOM ÄTTIKA när damen svarade i andra  änden....

Jag presenterade mig, och la till , något irriterat, att jag faktiskt hade suttit i telefonkö i 40 minuter...
Hon blev nog ganska paff.....


Jag förklarade mitt ärende, och hon "lyckades trolla fram" en tid idag kl 13:30.

Förväntade tanten en tacksamhetsförklaring från mig för det??
Det lät ju nästan så....

Sur?? Japp, det har jag varit hela dagen pga detta.....

I alla fall...



Jag kom till vårdcentralen kl 13:30, och förväntade mig ju då att mötas av ett smärre kaos med tanke på den långa väntetiden i telefonen...

Nehej minsann....
Inte mycket aktivitet kan jag meddela......

IRRITATION!!!!

Vad sysslar dom men egentligen?
Vad är det som tar en sån tid????


Det vore ju bra om de kunde effektivisera sig en aning..

Jag kanske är  övergnällig... Jag vet inte....


Men jag reagerar på detta med telefonköer..
Jag gillar inte sånt...

Nä, dags för sängen och inspektera mina vader.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0