Mental Uppförsbacke .....

Japp.


Precis som det står skrivet i rubriken.

Jag har en mental uppförsbacke.

Springer i motvind..
Stångar huvudet i väggen.
Känslor som löper amok i huvudet..


Semester var ordet sa Bull.

Japp..


Jag kopplar av..Gör bara sånt som faller mej in...

Emellan allt annat som måste göras i mitt hem...

Känns som att jag just nu inte har direkt bestämmande över mitt liv...

Jag går omkring och bara finns.
Gör det jag ska.

Inte mycket mer..

Vill bara lägga mej ner och tjura som fan...
Dra täcket över huvudet och inte komma fram förräns framåt jul...

Nä, inte blir saker bättre för det...

Ska ta och klättra upp för den där uppförsbacken tror jag..

Se till att rå om mina raraste vänner här på jorden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0