Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig!

Som idag t ex...
Jag skulle fara in till stan för att inhandla en ny bh då min gick paj häromdagen..
Resultat?
Jo, jag for in till stan med min bror .
Till Ikea.

Inhandlade en sängstomme och tillhörande sängbord till sonen A .
Men bh, det blev det inte...
Men jag får väl fara in en annan dag...

Hamnade framför Ice Age 2 med lille sonen!!
Den är ju så rolig!!!

Ser så fram emot att se trean!!

Men nu ska jag nog ta och fundera på ett allvarligt samtal med kudden....
I morron hade jag tänkt städa...
Tror jag..
Ska ta och röja i barnens rum.

Bära ner 2 tv bänkar.
Dammsuga.
Städa badrummet.
Städa tvättstugan..


Vi får se vad foten går med på....

Kommentarer
Postat av: ia torarp

finns ju sån där tejp för istället för bh!!! lite silvertejp ska väl gå bra eller??

hahahaha......

2009-07-19 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0