Svordomar och andra fula ord jag kan komma på....

Jag blir tossig snart....
Håller på att försöka få ordning på min mail, men det tycks vara stört omöjligt...
Förpillade skit också!!!! *fortsätter med en lååååååååång rad svordomar som inte lämoar sig i skrivet språk*

Ser fram emot att jobba ikväll så att man slipper tänka på mailboxen för ett litet tag i alla fall..
När man inte har tålamodet eller tillräckliga datasnillekunskaper för att reda ut det, då är det ännu mera frustrerande...
Får försöka muta Herr och Fru Elf för att se om de kan skrämma igång mailen åt mig....
Maken blir ju lika galen som jag av att försöka....

Men nu är det dags att leta reda på den försvunna delen till massagebänken....

Kommentarer
Postat av: Åse

... finns det något mer frustrerande en datorer som inte funkar... ja skulle vara bilen då... allt sånt där tekniskt ska ju bara funka. Basta!



Har en lååååångsam dator nu på jobbet. Blir tokig.



Men det är ju ganska triviala hang-ups egentligen.. I-lands problem =).



Blir lite glad kusse.... vi har ju inte haft jätte mkt kontakt men verkar ha många tankar gemensamt...och intressen vad det verkar... =)



Kanske skull komma förbi på nån kaffe i sommar, är ju "inget" nyfiken på huset heller... ni verkar ha gjort så fint och jag är så glad att ni tar hand om farmor o farfars hus! KRAM

2009-07-10 @ 08:42:26
Postat av: Mie

Jag blev också ganska paff när jag läste på din hemsida om det du sysslar med!!

Jag är ju lite allätare och pysslar med det mesta... Tarot, spårunor, reiki, massage och en massa annat superkul!!!!

Kom gärna förbi!! Bara hojta till innan!!

2009-07-10 @ 15:59:05
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Fru Elf

Ska bara ta med gubben på semester ett par dagar och sen såga lite ved sen kanske vi kan skrämma i gång eländet igen... :)

2009-07-11 @ 06:50:12
URL: http://drefseryd.wordpress.com
Postat av: ia torarp

hahahaha... finns inget mera frustrerande än datorer som inte funkar= ett verkligt I-lands problem!!!!!

2009-07-11 @ 12:37:27
Postat av: Åse

...hihihi jag jag kan tänka mig att du blev lite paff... i de lugnaste vatten vet du =).

2009-07-14 @ 08:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0