Att bry sig om sånt man inte bör

Det är ju alldeles fantastiskt egentligen hur människor här i byn bryr sig lite för mycket om sådant som dom fanimej inte har med att göra!!

Jäklar vad förbannad jag blir!!
En satmara rent ut sagt, har uttalat sig i ämnet Mie´s hus.
Hon förfasar sig över hur vi kan leva med att huset ser ut som det gör!!
Att vi inte tagit tag i att göra iordning utsidan på huset än!!

Och vad har hon med det att göra?
Det ska hon väl bara ge fan i?

Jag är FÖRBANNAD!!

Tror kärringen att hon kan vräka ur sig vad som helst bara för att dom har en massa pengar?
Eller?
Vad är det som får henne att tro att hon har rätt att säga nåt alls?


Måtte hon få räserbajs!!
Och jag kommer inte att kunna hålla käft när jag ser henne nästa gång.



Varför inte bara bry sig om sin egen jävla byggarbetsplats?
Där det står grävmaskiner, vägkoner och en massa annat skit hela tiden??


Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄVLA KÄRRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-26 @ 20:27:04
Postat av: Mie

Kan du fethaja!!!

Jag är vansinnig!!

2009-05-26 @ 20:37:18
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Åse

Hej Kusse!

Det där låter verkligen inget kul! Men vet du vad... jag skulle försöka att inte bry mig.... du lär ju aldrig kunna ändra på henne i alla fall.



Du funderar ju mycket..... fundera över vad det är som gör dig så otroligt arg och förorättad i det hon sagt (ja jag tycker också det är jäkligt och onödigt sagt... men egentligen får hon ju tycka vad hon vill. Det viktigaste är ju vad ni tycker och vad ni gör! Hennes åsikt är ju vatten värd eller hur...)



Acceptera att hon finns där och är som hon är och lägg energin på det som är roligare och mer inspirerande istället. Ut i skogen med hästarna eller mys med barnen =)



Kram från mig

2009-05-27 @ 08:03:46
Postat av: ia torarp

äh va faan jag tycker det är fint när det står ställningar , traktorer å all annan skit som man som husägare får över!!!

Tror bara att hon är avundsjuk för ni gör allt själva å hon "bara" för allt köpt! Det tar ju oerhört mycket energi för henne att reta upp sig på allt som ni inte gör så hon ser det eller???? Ignorera henne om du kan, det hade jag gjort, bara svara på tilltal (tjurskallig som jag är!!)

2009-05-27 @ 17:19:33
Postat av: Mie

Jag skiter i henne.

Men hon kan räkna med en kommentar när jag träffar henne!!'Ska vänligen be henne köra via Lekeryd och Vireda så vi slipper ha hennes monster till bil passerandes... MOHAHAHA!!!

2009-05-28 @ 08:25:37
URL: http://miehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0