SUPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISE!!!

Blev det igår så det bara visslade om det!!
Satt i kökssoffan och pratade i telefon med en vän  när C och S dundrade in genom ytterdörren med en flaska bubbelvin!

Trodde jag tappade hakan!!
La på telefonen och försökte förstå vad de där fnittrande människorna talade om som kom in genom min dörr.

Jo, det skulle firas en födelsedag....
Min tydligen??
Man firar inte 35.

Nä, det gör man inte.
Eller gör man??

Uppenbarligen tyckte C och S att man gör det!!

Hahahaha!!!

Min man var tydligen synnerligen välinformerad om tillställningen och försvann tillsammans med barnen till C´s familj...
C och S lagade mat.
Till förrätt blev det vitlöksbröd med mozarella och hackade tomater..... Goooooooooooott...
Rosévinet ska vi inte glömma!!

Till varmrätt blev det klyftpotatis med morötter, röd lök och paprika. Tacobiffar och bearnaisesås... Gott rödvin till det!!


Efterrätten blev Marängswiss, kaffe och Brendans likör...
Är fortfarande mätt...

De tog hand om disken och fixade och jag satt som en pösmunk i kökssoffan och hade det hur bra som helst!!!


Där satt vi och drack vin och snackade massa skoj tills vi var alldeles för trötta... Men nu är vi ju inga festprissar har vi konstaterat... Hahahaha!!


Men vad trevligt det var!!!


Så....


TACK till mina underbara vänner Camilla och Sofi, för en trevlig och oförglömlig födelsedag!!!


Kommentarer
Postat av: ia torarp

vilket härligt uppsluttande:) gött med såna vänner..

2009-11-15 @ 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0