Ibland blir det inte som man planerat..

Det blev ingen ridning idag.
Fick knata iväg lååååååååååååååååååååååååångt ner i hagen innan Herr P hörde att jag ropade.... 13
"Hej! Är du här??" Mupphäst....


Tog in honom och ska börja borsta när jag ser.....











TAPPSKO!!!


Men va faen....

Jaja, det går ju att jobba i skritt i paddocken.. Vi har ju så mjukt underlag.
Men så ser jag...

Vänster bak...

VA FAEN???

Toksvullen....

Börjar genast snoka.... Känna, pilla, greja...


Hittar














ett











rivsår............................ 13





Men va faen.....


Fram med sårtvätt.
Göra rent..
Känna igenom ordentligt.

Kan ju inte göra mer...



Han är ju lite klantig av sig.
Får sår lite här och var mest hela tiden.

Så ut med honom i hagen igen.
Han var ju inte så ledsen för det..
Han haltade inte heller.

Så det kändes ganska ok att släppa ut honom.


NU håller jag på att städa på kontoret....

VEM FAEN HAR LAGT ALLA GREJER HÄR???



Jag försöker febrilt hitta golvet i hallen igen......
Det är ungefär en miljon grejer....
Men nu ska det banne mig bli ordning på kontoret...


Tur man har underhållning i form av Spotify!!!!

Måns Zelmerlöv rockar fett!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att det inte var värre än ett skrapsår, tycker han haft nog för ett tag...

städning av kontor skulle jag med behöva men eftersom jag aldrig är där inne så "glömmer"!!!!! jag ju gärna bort den delen av huset:)

2009-10-15 @ 07:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0