Karin, dagens pärla!!!

Idag var det ridlektion.
Jag bestämde mig för att testa ett av de nya betten. Tog det med sweet iron/koppar.
Men tog med novabettet och ett par tyglar till paddocken.

Men han funkade kanonbra med sweet iron-bettet!!!
Det var mycket som släppte idag!!
Så superkul!!!
Det bästa med Karin är att hon är så bra på att förklara!!

Hon lyckas med konststycket att få den här svensken att fatta!! Det ni, det är inte illa!!!Hahaha!!!
Idag lyckades jag och Herr knasarab att samarbeta riktigt bra!!
Verkligen superkul!!!

Att jag förmodligen inte kommer kunna röra mig i morron är en helt annan femma!!! Hahaha!!

Men nu ska jag försöka slappna av ordentligt... Ryggen fick sig ju en rejäl genomkörare i och med ridningen, så den är aningens trött!! Men vad gör det??

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0