Jag har roat mig!!!!

Idag startade pingissäsongen för grabbarna!!
Jag skjutsade dit dom och satt och tittade, men jag var tvungen att hoppa in och tillrättavisa mina huliganer eftersom jag tyckte att de hade alldeles fel grepp om racketen!!


Jobbigt när mamma knatar fram och påpekar ju!!Hahaha!!!

Konstaterade att det är sisådär 20 år sedan jag själv spelade pingis, så jag anser att det är preskriberat.....

Så vart det som så att det fattades en spelare, så den här svensken lånade ett racket och gav sig in i pingisens värld!!!
Skitkul!!

Men ringrostig är man ju...

Lite roar den här svensken!!

I morron kväll är det dags för ridlektion....
Hoppas att Herr Knasarab går lika fint som han gjorde idag!!!

Men nu är det dags för sängen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland är det bara skönt att bli ett barn igen:)

2009-09-24 @ 07:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0