Nikotinets verkningar...

Jäkla skit.
Efter att ha rökt i många år bestämde jag mig.
Jag skulle sluta röka.

Det gjorde jag!!
Har snart varit rökfri i 2 år!

Men det tycks ha varit på kroppens bekostnad....
Min mage mår inte bra alls.
Hela kroppen är påverkad.

Ibland har jag bara lust att ge upp. Börja röka igen.
Men det vill jag ju inte!

Men hur ska jag då lösa detta dilemma??
Finns det något sätt att lura igång kroppen?
Något sätt att ersätta nikotinet med något annat??

Att tillföra nikotin känns inte alls bra.
Det är emot allt ju!!
Jag har ju tagit bort allt nikotin ur kroppen...

Jag måste ta reda på hur jag ska göra..
Känner mig ganska kluven.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0