Ridlektion/självplågeri..

Idag var det dags.
En ridlektion med K.

Jesus vad den kvinnan är duktig på att köra slut på en!!!
Herr P:

Vacker är han och dessutom en ruskigt trevlig häst!!!


Ibland blir det lite jobbigt när vi inte riktigt förstår varandra...
Men det brukar bli bra till slut!!!


Förmodligen kommer jag att ha jordens träningsvärk i morgon...
Men det är det värt!!
Det fina är att jag med ridningen kan aktivera min kropp utan att belasta min mupp-fot!!

Idag har jag ännu en gång upptäckt hur bra det är att andas .....

Det är en sak som jag ofta "glömmer" när jag fokuserar mig på ridningen.....

Det blir liksom mycket lättare om man andas lite.....Hahaha!!!
Nu ska jag pallra mig i säng.
Drömma om förhållande tygeltag, ledande tygeltag och flytta bogar......
Jäkla K...Hahaha!!!!


Hurra för K!!
Jag ska ägna ett helt blogginlägg till dig en annan dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-12 @ 22:32:59
Postat av: ia torarp

ser ju riktigt bra ut!! kan tänka mej att det blir träningsvärk av det dära!!

2009-09-13 @ 09:52:04
Postat av: Mie

Det var bilder från förra året, men han är fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin där!!!ler

Träningsvärken har inte inträtt än som tur är!!

2009-09-13 @ 11:28:41
URL: http://miehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0