Schemafunderingar..

Det är mycket sånt idag...
Fick ett schemaförslag hemskickat till mig från chefen...
Inte smidigt att sitta och föröka få knas på det när man precis har tillbringat hela dagen på jobbet...
Men jag får göra ett frest...
Strax Idol, vilket säkert kommer att få mig att kunna koncentrera mig på schema..NOT!!

Men jag lär ju hur eller hur inte att få det gjort om jag ska sitta här..

Måste leta reda på de där bra-att-ha-skivorna som jag förmodligen lär behöva för att formatera om datorn...
Hrmmmm....

Vart är dom?
Inte en susning...
Jag måste nog ringa till Fru Elf och fråga om jag måste ha dom...
Det är en klok kvinna det ser ni!!

Med en synnerligen trevlig butik!!!
Drefseryds Gård


Men nu är det dags för lite nyttogöra...
Typ hänga tvätt, kolla schema och se till att ungarna kommer upp ur badkaret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0