Städa, städa varje fredag .....

Egentligen borde det ju gå ganska fort att städa.
Om det inte vore för att jag hela tiden hittar anledningar att hamna framför datorn istället.. Hahaha!!

Men det är viktigt med micropauser för att man ska orka..
Eller nåt..

Nu ska jag faktiskt ta tag i det sista så att jag kan förbereda fredagens mat.
I vanlig ordning blir det tacos.

Gott och smidigt!!

I morron får vi celebert besök av Lottie och Jeanette.
De var sommarflickor hos min farfar och farmor för många, många år sedan.
De är ju ganska nyfikna på hur det har blivit här i huset sedan vi har renoverat upp det!!


Det ska bli kul att se vad de tycker!!


Men nu är det dags för en välbehövlig dusch!!
OCh så ska jag försöka få min son Alex till att pallra sig ner och hjälpa till med maten!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lottie var här första gången sommaren 1962, hon var då 5 år

2009-09-18 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0