VAB...

Vilket namn!!
VAB...
Vård Av Barn...

"Jag vabar idag".

Sonen mådde illa igår, så för säkerhets skull är jag hemma och vabar...
Lille sonen också hemma..

Kom att tänka på ett ställe jag jobbade på för ett par år sedan..
Vaknade på morronen, och maken ligger fortfarande kvar i sängen, varpå jag morrar åt honom och frågar varför han inte gått upp ännu.. Då ser jag hinken jämte sängen..


Jaha...

Ringde till jobbet och meddelade att jag inte kommer den dagen , eftersom maken har maginfluensa..

Kommentaren efter det är ju nog för att gå till historien..

"Ja men du kan väl jobba för att han har maginfluensa??"




Ehhhhhhhhhh..... Yeah, right......

Nästan inget smittsamt heller liksom..
Nu tog det bara ett par timmar innan jag också började må dåligt..

Men jag är inte så kräksig av mej när jag blir magsjuk..
Men fy vad spak man blir!!

Så jag håller tummarna att det INTE är VKS= VinterKräkSjukan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0