Okej, nu börjar det kännas liiiiite drygt!!!

Jag vänder mej till er skitsnackare på en gång. Jag vet att ni läser här..

Vad är det jag har gjort?
Jag har frågat ett antal ggr, men får inget svar!
Hysteriskt kul faktiskt!!
Det tolkar jag nämligen som att ni vet att ni gör fel!

Jag har inte gjort er ett enda dugg!!
Den enda som jag känner är DEJ, men dina hantlangare eller vad jag ska kalla dom , har jag träffat vid enstaka tillfällen, men aldrig fört en dialog med.
Hur kan människor som aldrig träffat mej prata om mej?

Vad kan jag ha som är så hejdlöst intressant så att man måste dividera om det till oändlighet??
Det började på ett forum.
Min kusin anslöt sej i förhoppning att ha hittat ett trevligt ställe att vara på.
Men hon blev bortplockad från forumet utan en förklaring...

Jag kunde ju inte förklara eftersom jag inte hade en aning!!
Jag valde att kliva bort från forumet på egen begäran. Men inte ens att jag fick frågan varför??

Jag utpekades som en läcka.  Som någon som spred information. Men istället för att konfrontera mej, och ställa frågan direkt, så tas det ständiga promenader bakom min rygg..


Jag tänker att fortsätta att skriva om detta tills jag får en förklaring. En förklaring till varför i hela fridens namn någon som sade sej tycka så mycket om mej, helt plötsligt vänder mej ryggen, och dessutom hugger mej flertalet ggr i ryggen!!
Jag har litat på dej, anförtrott dej saker......
Går du och sprider ut det också??

Jag sörjer en vänskap som fick ett abrupt slut.
Men jag vill tala om att jag önskar dej ett gott liv!!

Verkligen!! Jag gör det!

Livet är för kort för att slösas bort på massa skit!

Ha ett trevligt liv, men var så snäll och lämna mej nu!
Jag vill inte höra mer nu..Det räcker.

Koncentrera dej istället på att gå vidare med ditt liv!

Med vänliga hälsningar. En trött Mie.




Kommentarer
Postat av: Maggie

kram stumpan!!!!! Bra skrivet!

2007-10-24 @ 18:40:40
Postat av: Annevi

Det är verkligen tråkigt när man känner sig sviken. Hoppas att allt löser sig, får en förklaring. *kram*

2007-10-25 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0