Skåne, regn och lögner..

Skåne är som vanligt.. Underbart att komma hit!!*ler stort*
Energierna flödar, djuren snattrar, och Jenny är en av de mest underbara människorna som vandrar på denna jord!!

Det regnade som fasen i fredags och det blåste...
Lördagen innebar ett jäkla blåsande, och jag har under helgen kommit på att folk ljuger..

Det var inte roligt..
Men som sagt,  det kommer en dag då jag kommer att ta ett rejält tag i detta..
Nu har jag ingen energi till såna idioter..

Lördagen var underbar TROTS blåsten!!*ler*

Bröllop!!*ler fånigt*
Carola var den vackraste brud jag sett, och jag är så tacksam för att jag fick vara där och dela denna glädjens högtid..
Jag bugar mej djupt!
Hade mer än gärna varit med på den efterföljande middagen/festen, men det sket sej ju då eftersom Jennys hästvakt bangade ur....* morrar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0