Puckon, idioter och ett och annat spån...

Hur är en del människor funtade?
Jag menar, vad driver en del människor i deras hetsjakt baserad på lögner och förtal??

Det kom till min kännedom för ett bra tag sedan, att en person började snacka skit om en annan vilket ledde till ganska allvarliga situationer..
Men VARFÖR??
Det finns ingen rimlig anledning!
För egen vinnings skull??

Personen i fråga, som stod för det groteska skitsnacket, stod väl på randen till förskräckelse och skulle väl dra med sig andra i fallet...
Skitsnacket sprider sig som ett eko..
Klingar dock illa.

Hur kan man ens tro på ett uns av detta kvalificerade bullshit som tränger ut från vederbörandes läppar??
Läppar som konstant verkar darra av lögnaktiga toner..

Att en person talar illa om en annan för att själv hamna i bättre dager, det är ju inget nytt under solen!!
Och att just denna person gör det är inte heller något nytt...
Skrattretande faktiskt... 

Vem kan denna skitsnackande person lita på då??
Sina "vänner"??

Det var ju ett roligt skämt!!
Men förbaskat kul faktiskt!! På ett ironiskt sätt!!

Men hur som helst..


Den som gräver en grop åt andra faller ofta själv där i.

Tänk på det och var snäll mot dina medmänniskor!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Får jag kopiera detta och lägga in i min blogg? ;)garvar som fan



Kunde inte skrivit det bättre själv!

2008-08-26 @ 21:29:48
Postat av: Mie

Klart du får kopiera det vännen!!!

gapskratt

2008-08-27 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0