Tyckasyndomsigsjälv-dagen.

Idag är det den officiella självömkansdagen..
Anledning?

Tja....

Jag har varit på Vårdcentralen för att få hjälp med en vaxpropp.
Det var ingen vaxpropp.
Det var massa blåsor på trumhinnan...
Och svullnad som gör att jag blir yr som fan i skallen...

Så det är skitsynd om mej!

*nickar*

Vad tröstar man sig med när man inte ska äta socker?
Jo man "syndar" med en lussebulle!!

Men nu ska jag ta tag i lite och samla ihop smutstvätt...
Jag kan inte bara sitta här och glo..
Ska till stallet sen en sväng..
Men rida blir det inte eftersom jag inte har nåra broddar....


Ska införskaffa det i morron!


Men jag fortsätter att tycka synd om mig själv!!
Om nån annan vill tycka synd om mig så är ni välkomna!!

I övrigt idag är det ofantligt synd om Jenny.
Hon ska till tandläkaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0