Fredag igen!!

Jisses, tiden går fort.
Liksom bara rasar iväg!

Doppresenten inhandlad.

Precis strykit klart tvätten och vikt ihop.
Nu tänkte jag ta en promenad med hundarna.
Ska se om grabbarna är vakna bara!!*ler*

Liten långbent valp är trött..
Jobbigt när benen bara växer och växer!!

Hästeriet känns helt ok.
FUnkar bra med ridningen, och med stallsällskapet N funkar det alldeles utmärkt!!*nöjd*
Men med ägandet kunde det vara bättre..
Kompis lillasyster kommer ner i helgen och vill ju då naturligtvis rida.
Förut har det inte varit några problem eftersom det inte varit nån som ridit M så mycket.
Men nu har ju E börjat rida och gör så regelbundet ett antal ggr/vecka.
Hoppas inte att Ägarinnan lovar bort P igen..
Det har ju hänt förr liksom... Och att ringa och kolla när jag ska rida har inte riktigt funkat...
Men jag ska ju rida hela helgen..

Sa till Lillasyster att hon kan ju kolla om hon kan låna islänning..
Hoppas att helgen löser sig!!
Nu ska jag byta om för promenad!!

Hav en trevlig fredag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0