Favorit i repris..

Tillbringat flera timmar på akuten på Ryhov..
Ny röntgen av benet och foten.
Men ingen fraktur.

Det var läkaren på vårdcentralen i Gränna som skickade in mig för en ny röntgen av foten och benet eftersom jag fortfarande har så ont...

Läkaren på ortopedakuten var bra. Han kollade noga igenom båda fötterna och han lyssnade på mig och svarade bra på mina frågor...
Han misstänkte starkt trasiga ledband i foten....
Och det kan ta 4 veckor för det att läka.....

Och jag som hade räknat med att gå och jobba på måndag!!!
Men jag tror att det får vänta ett par dagar till...
Får se vad som händer,,,

Men tankarna idag går till min kollega Christian som jag träffade inne på akuten idag..
Han hade ramlat och stukat foten!!


Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0