Lägesrapport

Foten i högläge.
Höger handled smärtar.
Massor.

Tur det finns smärtstillande!
Det jobbiga är ju att jag inte kan göra ett skit...
Jag stoppade i en maskin tvätt, balanserandes på ett ben och med kryckorna som hjälp....

Det måste varit en syn!!! *asgarv*
Men jag har tråkigt...
Synnerligen tråkigt..

Kollat på Morden i Midsomer.
Försökt plocka ut lite disk i köket, men gav upp innan jag ens börjat....
Hrmmm..



Kom på att jag har ju bara 2 armar, och eftersom jag behöver använda båda då jag hoppar på kryckor, så sket det sig kapitalt!!!*skratta*


Jag terroriserar Jenny med sms..
Terroriserar min mamma och tvingar henne att komma upp och hjälpa mig med allt möjligt..
Ungarna får ta ut hundarna..

Och när min man kommer hem ska han få laga mat...
Korv stroganoff har jag beställt idag!!

Jag är uttråkad!!
NU ska jag titta lite till på tv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0