Fredagsfundering

Har ganska nyss kommit hem från Jönköping.
Lämnade sonen L hos en kompis, hämtade sonen A i skolan.
For in till gymet och tränade en timme medans sonen A satt i barnhörnan och läste en bok.
Åkte till ÖB och handlade tvättmedel och sköljmedel och blev så glad när jag hittade det där tvättmedlet som jag letat efter!!!

Via Color Spring Fresh!
Inte hittat det på ett bra tag, så jag började nästan tro att de slutat göra det!!

Men så hittade jag massa annat trevligt på ÖB.... Som vanligt..Haha!

Sen for vi till Willys för att handla mat.
Märkligt egentligen hur jag alltid lyckas hitta massa bra-att-ha-saker..Hahaha!!

Men nu ska jag ta och plocka in det jag handlat, och bege mig upp och bädda tror jag..Ska byta sängkläder och gå och duscha.

Till fredagsmat blir det....


HRmm...



Tacos.

God fredagskväll på er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0