PLANERING!!!

Ja, det får bli ordet idag..
Har dille på att planera saker.
Gillar det!
Men sen om det inte blir som jag planerat, det är en annan femma!! Haha!

Men det jag brukar planera är;
Vad ska jag göra idag?
När ska jag göra det?

Vem ska göra vad?

Men jag är samtidigt spontan i de flesta avseenden ...

Eftersom jag dessutom har ett aptaskigt minne, så skriver jag listor..

Listor på vad som ska göras.....
Sen är det bara att bocka av det som man har gjort!!
Och det är med stor tillfredställelse som jag bockar av saker!!

På agendan idag står:
Stallet = Klart!
Tvätten = Nästan klart
Dammsuga
Torka golv
Städa toaletten
Organisera i hallen.....


Denna hall är ett kapitel för sig vill jag lova...
Den är ganska liten.
Men ganska rymlig i alla fall..
Och i hallen går ju trappan upp till övervåningen.
Och under den är det ju utrymme som jag har tänkt att använda mig av..
Men hur löser man det på bästa sätt??


Jag klurar och funderar...
Snart sätter jag ut bilder så folk kan få komma med förslag..

Jag menar, jag kan ju inte vara den enda med detta bekymmer!!


Nä, dags att dansa runt med dammsugaren!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Din hall är...euhm...svår! garvar

2009-01-13 @ 02:25:06
Postat av: Mie

Skulle man kunna säga!!!Hahaha!!

2009-01-13 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0