Livsrytm!

Vilket underbart ord!
Ett underligt ord, men i dess helhet som jag läste om det i Carolas blogg, ger det ett innehåll.

"Gör jag något så gör jag det och sen är det klart, om det handlar om att städa, läka, måla, diska, mocka, vad som helst. Poff sen är det klart.

Detta ÄR INTE stress. Det är MIN livsrytm."

Det skriver jag under på!!!


"Vi har alla olika rytm, alla olika sätt att hantera saker på.."

SÅ sant.



Många sanningar!

Jag rekommenderar varmt att läsa hennes blogg!

Hon har även en hemsida;

www.carolalind.se



Nu är det dags att ta tag i dagen idag.
Många funderingar.
Men det blir bra!!!

Kommentarer
Postat av: Åse

"Andra är som du, i alla fall nästan likadana men med sin egen karta!"

2009-07-10 @ 08:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0