*tokgäsp*

Tisdagkvällen till ända.
Ohyggligt trött.

Suttit stilla på APT-ledarutbildning idag.
Jobbsamt när man inte är van att sitta stilla....

Sedan APT-möte på det...

Wow....


Jag gäspar så jag tror snart att käkarna hoppar ur led...

Det är mycket som roterar i skallen idag.
Massor med mycket.

I morgon är det dags för magnetröntgen av höger for och underben.
Hoppas så att jag ska få reda på vad som är fel....

HAr så fruktansvärt ont stundtals..
Vill inte ha det så här längre.
Vill ut på mina promenader!
Vill ut och rida långturer!!

Vill komma igång med löpträning som jag hade planerat....

FAN!!!
Vill ha en fot/ben utan smärta..
Nu ska jag knata upp och duscha..

Kommentarer
Postat av: ia torarp

jag skickar härmed en lyckospark till dig och ska tänka extra mycket på dej idag!!



Lycka till...

2009-06-10 @ 07:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0