ÄNTLIGEN!

Igår var jag in till stan och uträttade ärenden.
Hade med A som var hemma från skolan med ont i halsen..

Beställde överskåpen till kylen och frysen.
Ska hämtas på onsdag.
ÄNTLIGEN ska det börja bli klart i mitt kök!!!!


Fasen, vi har bott här i över ett år och det är fortfarande saker kvar att åtgärda!!

På övervåningen ska det läggas puts på murstocken i hallen, och så ska vi bygga en fast bokhylla..

På kontoret ska det upp en Freshventil.
Och hyllor.

Det ska läggas silikon runt fönstrena och dörrar...
Det ska sättas upp golvlist runt öppna spisen..


Listan kan göras lång....

Men jag har ju i alla fall målat öppna spisen!!
Det blev riktigt snyggt!!




Men nu ska jag ta och sätta lite fart så jag får nåt gjort idag..
Har brandutbildning på jobbet i eftermiddag.

Kul att fara in dit för 45 minuters utbildning...





Ha en trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0