Städfnatt!

Var och red på förmiddagen med A.
Gick riktigt bra, trots att Herr P försökte leka studsboll!!! Hahaha!!

Red med martingal till en dressyrsadel, vilket kanske inte var det allra vanligast förekommande kanske, men va fsen, jag slapp ju bli knockad av arabskallen!!!

När jag kom hem från stallet satte jag och maken igång med operation STÄDA GARAGE!!

Jösses amalia....
Nu kan man faktiskt gå in i garaget!! Riktigt chockerande!!

Tog även tag i matkällaren där det stått en hiskelig massa grejer....
Åkte ner till Butiken Hjälpen i Ölmstad och avlämnade 2 kartonger och 3-4 pappkassar med urvuxna barnkläder och skor som ska skickas till barnhem i Rumänien.

Vi eldade skräp och har planerat för staketsättande och hundgårdsbygge!!

I morron blir det en heldag med familjen!
FÖrst ska jag ut och rida med A, men sen ska vi in till Jönköping.
Sonen A ska få sin cykel, och så ska vi till IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0