Morgon!

Återigen är det fredag morgon.
Solen tittar faktiskt fram, vilket är synnerligen tevligt!!

Har planer på att bege mig till stallet inom kort. SKa bara invänta att tvättmaskinen ska bli klar..
Jo, jag tvättar idag igen.
Hann inte tvätta allt igår..

Har en massa saker som jag kanske egentligen borde ta tag i idag.
Borde tömma akvariet på minst 30 L vatten och ha i nytt..
Borde damma.
Borde vattna blommorna.
Borde dammsuga.
Borde putsa klart fönstrena på övervåningen.
Borde städa badrummet.....

Och en massa annat....

Men jag tar en sak i taget.


Ska strax byta om och fara till hästen istället!!!


Alla måsten och Borde struntar jag i ett tag till!!!

Hoppas ni får en trevlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0