Den har kommit hem nu!!!

Nya fina sköna reclinerfåtöljen!!!
Den är fin!!

Den är jätteskön!!

Och det är ett jäkla liv om vem som ska sitta i den...
Fan att det är sportlov, för nu är ju ungarna hemma på dagarna och jag kommer inte få ha den ifred...

Ja, ja, det blir väl bra...

Idag är det ORGANISATION på gång...
Har samlat ihop all smutstvätt, förberett hyllplan för montering, dammat av en hejdlöst dammig tvbänk, pratat med goaste brudarna i telefon, fikat med trevligt sällskap...

En ganska händelserik dag!!
I morgon är en mellandag.

En sån där dag som man bara vill att den ska vara över innan den ens börjar!!
För på onsdag är det MUCK för foten!!! Wohooo!!!!


Fast i och för sig så blir det lite händelser i morgon också eftersom  datorn ska lämnas in och bytas mot en ny...
Det går nämligen inte att stänga av den... Hahaha!!!

Märkligt, men jag är ju inte så förvånad eftersom jag brukar råka ut för de mest underliga saker!!!

Men nu är det dags för lite slappartid i soffan!!!

Kommentarer
Postat av: Björn

hejsan Mi.

Vad kul at du är intresserad av föreläsningen!

Om du kan dra ihop 10st eller fler så kommer jag gärna. biljetterna kostar då 250;- och om du ordnar detta så betalar du givetvis inget!



Jag håller då 1h föreläsning och lite eftersnack... eller så kör vi längre med litre fler "övningar" men då kostar kanske biljetterna 350;-



mvh Björn

2010-02-15 @ 20:08:09
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Björn

hejsan hej!!



Min mail är [email protected]

2010-02-16 @ 06:52:43
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0