Freakin´monday...

Det upptäcktes igår att rullstolen är paj.
Så det var bara att ringa Arbetsterapeuten och meddela detta.

Hon skulle beställa ett nytt hjul och så tyckte hon att det var ju bra att jag var observant..
Jaha.....
Det var ju bra..

Igår lyckades jag även med konststycket att sparka sönder gipset..
Jag var INTE våldsam och sparkade min man, utan jag skulle bara helt enkelt lyfta upp benet i soffan och sparkade rakt in i bordsskivan på vardagsrumsbordet.

Gjorde ont kan jag meddela....

Så gipset är sprucket.
Men jag tycker att det är alldeles för pinsamt att ringa till gipskillarna igen....

Så jag tror att jag behåller mitt trasiga gips och hoppas att det inte går sönder mera...


Men nu ska jag börja leta lite fakta.

Jag har nämligen fått ett önskemål om innehåll i bloggen!

Så snart kära läsare kommer det ett faktainlägg!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla, Patricia

SILVERTEJP!!!!!!

2010-02-05 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0