Fri som en fågel!!??

Så var jag då av med paketet på benet!!

Startade mitt nya fria liv med en shoppingrunda med maken och lille sonen.
Hittade allt möjligt väldigt brahaiga saker som jag tydligen behövde...Hahaha!!


Grejen var bara det att jag lyckades tappa inköpslistan...

Men jag lyckades nog att inhandla det jag skulle i alla fall.
Tror jag i alla fall..
Det största fundet var ju ett fleecetäcke i stl 125 till Ingers islandshästar som jag hittaade på ÖB och som jag betalade 18 kronor för!!!



DET kallar jag fynd!!

Idag har jag i alla fall varit till Gränna och inhandlat lite nödvändigheter. På hemvägen åkte jag in till rara S för att dricka lite kaffe...
Så skönt att kunna ta sig iväg på egen hand utan att behöva bli omkringskjutsad på....

Sen hem och småklura lite, sen bort till Inger för att avlämna fleecetäcke och dricka lite mera kaffe, hem och konstatera att jag inte hade nån som helst lust att laga mat.


Släpade med mig familjen och min bror ner till Gränna  (igen) för att äta middag på TG. (Gamla Torggrillen i Gränna som numera även har asiatisk mat på menyn).

Maten var ok, men inte mycket mera.
Priset för en "Tre små rätter" 78 kr.
Ganska ok pris!

Lille sonen tog kebabtallrik.
Det var vitlökssås. Inte så gott faktiskt, men ätbart.

Hur som helst...
I morgon bitti kl 8 skall den här svensken vara hos farbror naprapat!!

Men nu, dags för gonatt!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

härligt!!!

då börjar livet sakta men säkert komma i form igen:):):)

2010-02-19 @ 06:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0