Skaldjurslasagne!

Det gjorde jag igår.
Jag är HELT kass på matlagning och tycker inte att det finns nåt kul med det.
Matlagning är ett nödvändigt ont..

Bäst vore om man kunde ta nåt piller för att slippa käka. Då skulle man spara tid!!
Jomen så är det sörru!!
Undrar vart all den tiden tar vägen som man sparar??
Hur som helst, skaldjurslasagne var det..

Jag tog räkor, kräftstjärtar, surimisticks, ostsås, lite coctailtomater, salt och peppar , lite grädde, riven ost och spenat och blandade samman i en gryta.

La i färska lasagneplattor i en form och varvade med "smeten".
Överst lade jag rikligt med riven ost och kryddade med timjan.

Sen in i ugnen.

Kanongott!!!

Kommentarer
Postat av: Tanten



Du, tala om för mig när du har detta på menyn NÄSTA gång, då kommer jag!!! Sven käkar ALLT bara INTE skaldjur...!!! Fattar du vilket öde det är för en norska att behöva utstå DET? Buuuhuuu...

Hehe. Nåja, det går ingen nöd på MIG, jag har (tydligen) fått i mig mat i alla fall så det räcker, och lite till...!

Ha en trevlig helg och lycka till med nya jobbet.

2010-02-26 @ 23:16:49
Postat av: Mie

Vilken märklig man!!! Ge honom endast skaldjur i en vecka så borde han bli spak!!

2010-02-27 @ 09:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0