Söndagstankar

Idag är en dag då det passar alldeles utmärkt att fundera.

Jag har en grej som gnager mig.
Och det är inte så roligt.
Jag funderar över varför en del reagerar som de gör.
Varför gör de på detta viset?

Jag tänker på en incident som inträffade för ett tag sedan.
Som gjorde att telefonkedjor tydligen gick.
Bara för att jag valde att hålla en sak för mig själv.

Det orsakade kalabaliken i bender och gjorde mig ledsen.
Jag har försökt förklara min syn på det hela.
Men jag förstår inte varför det skulle tolkas på fel sätt av personer som inte var inblandade.

Men det är väl lite så att en del människor skapar sin egen sanning på det sätt som passar dem.

Att istället för att lyssna så tar man sin egen slutsats och gör den till dagens sanning.

Jag har talat om för Den Det Berör vad som gjorde att jag gjorde som jag gjorde.
Det är ju en sak mellan denna person och mig iofs, men inblandningen av andra har orsakat stor skada skulle jag vilja säga.

Men jag ska försöka släppa detta nu.
Men det fångar i alla fall min tanke.

Just nu är det en hel del som fångar min tanke.

Nu ska jag dock leta upp lite huvudvärkstabletter eftersom mitt huvud hotar med att sprängas.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

? Jag pratar gärna igenom det mer, det vet du.

2010-02-28 @ 16:49:16
Postat av: Anonym

Antar nämligen att det handlar om den situationen jag tror... Känns lite märkligt alltihop faktiskt.

2010-02-28 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0